Обмін та повернення

Умови повернення/обмін

Кожен покупець має право обмін або повернення купленого раніше товару протягом 14 днів після покупки. Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: покупець має повне право на повернення непродовольчого товару або його обмін на аналогічний товар за якістю, кольором, фасоном, розмірами та іншими характеристиками за умови, що товар не був у використанні.

Товар не підлягає обміну та поверненню у таких випадках:

1. Пройшло більше 14 днів з моменту покупки. 2. З моменту купівлі товару не минуло 14 календарних днів, але товар був у користуванні, порушена цілісність упаковки. 3. Товар міститься у переліку товарів, які поверненню та обміну не підлягають, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (у чинній редакції):

  • продукція одноразового типу;
  • предмети особистої гігієни
  • пензлики для макіяжу та набори кистей;
  • голки та комплектуючі;
  • перукарські інструменти (ножиці, гребінці);
  • товари з аерозольним розпилювачем;
  • шпильки, невидимки, шпильки;
  • товари, що беруть участь в акційних пропозиціях та знижені в ціні.



Як зробити обмін/повернення товару?

Процедура обміну/повернення техніки неналежної якості, яка вводилася в експлуатацію:

1. Клієнт зв'язується з менеджером інтернет-магазину та надає всю необхідну інформацію.

2. Після погодження з менеджером клієнт надсилає товар до інтернет-магазину (за рахунок клієнта) Новою Поштою та повідомляє менеджеру номер декларації.   Протягом 5-ти робочих днів із моменту надходження товару проводиться діагностика.

3. Якщо підтверджується заводський брак, клієнт має право гарантійний ремонт.

4. Якщо брак товару не виявлено, провадиться ремонт техніки

Повернення техніки, яка не вводилася в експлуатацію, можливе протягом 14-ти днів за наявності чека і всієї комплектації. Зворотне пересилання здійснюється за рахунок покупця.

Процедура обміну/повернення техніки неналежної якості, яка не вводилася в експлуатацію:

1. Клієнт зв'язується з менеджером інтернет-магазину та надає всю необхідну інформацію.

2. Якщо минуло більше 14 днів, товар відправляється на діагностику в сервісний центр, протягом 5 робочих днів з моменту надходження товару на діагностику менеджер надає інформацію для прийняття подальших дій.

*гарантійний ремонт техніки, яка не вводилася в експлуатацію, здійснюється за рахунок інтернет-магазину

Товар (гель-лаки, лаки, гелі тощо) належної якості, який вводився в експлуатацію, не підлягає обміну або поверненню.

Товар (гель-лаки, лаки, гелі тощо) належної якості, які не вводилися в експлуатацію, підлягає обміну або поверненню тільки у разі невідповідності замовлення.

Процедура обміну/повернення товару (гель-лаки, лаки, гелі тощо) неналежної якості, що вводився/не вводився в експлуатацію:

1. Клієнт зв'язується з менеджером інтернет-магазину та надає всю необхідну інформацію.

2. Після погодження з менеджером клієнт надсилає товар в інтернет-магазин (за рахунок клієнта). Протягом 5 робочих днів із моменту надходження товару проводиться діагностика. Результат обміну/повернення буде відомий після проведення діагностики.

3. У разі підтвердження браку магазин компенсує куплений товар, якщо брак не виявлено - товар буде відправлено покупцю, без компенсації коштів за пересилання.

Повернення коштів:

Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів на зазначену банківську картку клієнта.